Bardzo ważne wychodzenie z diety

Coraz więcej osób dba o swoje zdrowie i dąży do szczupłej sylwetki.
Od pewnego czasu niezwykle popularna jest dieta dąbrowskiej, z której korzystają osoby w różnym wieku, zarówno kobiety jak i mężczyźni.

Porady podczas wychodzenia z diety Dąbrowskiej

W internecie znaleźć można wiele artykułów, które opisują rewelacyjne efekty stosowania głodówki. Dodatkową zaletą jest korzystny wpływ na samopoczucie.
W dużym skrócie dieta ta polega na jedzeniu owoców i warzyw oraz na okresowym poście. Warzywa oraz owoce powinny być spożywane w dużej mierze w postaci surowej, na przykład w formie zielonych koktajli lub sałatek.

Obowiązkowo należy regularnie nawadniać organizm poprzez wypijanie odpowiedniej ilości niegazowanej wody lub herbatek owocowych. Neutralny smak wody można urozmaicić poprzez dodanie ćwiartki limonki, plasterka cytryny lub kilku listków świeżej mięty.

Jak uniknąć efektu jojo?

Bardzo ważne jest umiejętne wychodzenie z diety dąbrowskiej, aby nie wprowadzić znów starych nawyków żywieniowych. Pozwala to uniknąć nieprzyjemnego efektu jojo.
Wychodzenie z postu dąbrowskiej powinno odbywać się zgodnie z zasadami opisanymi w książce. Osoba będąca na diecie powinna wychodzić z niej stopniowo, krok po kroku ściśle trzymając się określonych zasad.

Nie można zapominać również o odpowiedniej dawce ruchu. Do wyboru jest wiele opcji, na przykład zajęcia w klubie fitness, ćwiczenia pod okiem trenera personalnego, joga, jogging, jazda na rolkach, jazda na rowerze lub po prostu długie i intensywne spacery.
Należy pamiętać, że dieta dr Dąbrowskiej nie jest odpowiednia dla każdego. Niektóre osoby nie powinny stosować tego typu diet ze względu na swój stan zdrowia. Głodówek powinny unikać między innymi kobiety w ciąży, kobiety karmiące oraz osoby chore na cukrzycę.

Szczegółowe informacje można znaleźć na                          https://proszezdrowie.pl/sklep/wyjscie-z-postu-dr-ewy-dabrowskiej/